.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعيت تهيه و تامين نان در مازندران عادي شد

صف‌هاي تحويل نانوايي‌ها در شهرهاي مختلف مازندران كاهش يافته و عرضه و تامين نان در استان از امروز يكشنبه تاحدود زيادي به حالت عادي در آمده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا، هر چند نوسانات فشار گاز و سرما در مازندران همچنان ادامه دارد اما به دليل اينكه برخي از واحدهاي نانوايي دوگانه سوز شده، برخي‌ها نيز در مسير شبكه گاز با فشار طبيعي قرار دارند و نيز با ورود نان‌هاي بسته‌بندي شده و صنعتي از خارج استان سبب شد تا عرضه نان به وضعيت عادي برگردد.

"حجت مطيعي" رييس شركت تعاوني خبازان ساري دراين‌باره گفت: نيمي از واحدهاي نانوايي‌هاي اين شهرستان دوگانه سوز شده است و مشكل تاحدود زيادي حل شده است.

وي تصريح كرد: همچنين با حمايت فرمانداري كپسول‌هاي گاز مايع ‪ ۴۵‬كيلويي نيز در اختيار واحدهايي نانوايي قرار گرفته است تا تنورها روشن بماند.

به گفته مطيعي پنج واحد از واحدهاي نانوايي ساري پخت و عرضه نان را به صورت انبوده و شبانه‌روزي انجام مي‌دهند و در ديگر شهرهاي مازندران نيز تمهيداتي در همين زمينه به عمل آمده است.

"قنبرعلي رهي" رييس سازمان بازرگاني مازندران نيز اعلام كرد: در زمان حاضر در زمينه تامين نان در استان مشكلي وجود ندارد و ‪ ۱۰‬كاميون نان مورد نياز مردم در انبارها موجود است.

مازندران داراي حدود سه ميليون نفر جمعيت است و افزون بر دو هزارو ‪۲۰۰‬ واحد نانوايي نان پخت مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.